Wszystko jest dobrze :)

U mnie w końcu zaczęło się układać :)
Nowi znajomi,
nowe podejście do życia.
Jestem zadowolona bo wszystko
po kolei dobrze się układa.
( No może nie wszystko ale to inna sprawa )
Dobrze się czuje przy nowych znajomych :)
Jest mi dobrze w tym gronie,
ale niestety już w poniedziałek nadejdzie
rzeczywistość.
Ferie feriami,
wyjątkowo w tym roku były udane.
Pomimo iż nie udało mi się zgrać
planu z moją przyjaciółką :/
Ale nie było źle,
najpierw 4 dni w Wiśle,
potem dom a na koniec
wyjazd do opola do siostry :)
Siostra zabrała mnie wczoraj na pyszne naleśniki <3
a dzisiaj przed powrotem do domu
poszłyśmy na górkę śmierci :D
jest ona mega wysoka :)
Było bosko <3
Koniec końców jestem
w domu :)
Jutro się spotkam z moją najlepszą <3
wreszcie się zobaczymy,
mega się stęskniłam :/
Mamy dużo rzeczy do obgadania XD
Jeszcze raz zapraszam do czytania
naszego opowiadania :)
( wcześniejszym poście jest link)

                                                                                   ~Mała :)

Komentarze

  1. Jeju piekny wpis naprawdę się postarałaś, widać że naprawdę się starasz mam nadzieje że wrócisz kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz