Witamy u Nas...

Hej! Skoro pierwszy post
to wypadałoby się przedstawić.
Jesteśmy przyjaciółkami
i jako, że często nam się nudzi
lubimy coś napisać. Stworzyłyśmy
idealne miejsce w stylu Vintage.
To jest nasze miejsce, naszych marzeń,
naszych dni. Mam nadzieję, że zostaniesz
z nami na dłużej! 

Zaczniemy więc od Małej...
No więc tak uczę się w gimnazjum w Gliwicach,
 bardzo lubię tańczyć,
tańczę taniec towarzyski :)
Dlaczego towarzyski?
Na początku chodziłam na zajęcia ze względu hip-hop'u,
po czasie polubiłam towarzyski
mimo że jestem przez cały czas solistką :(
Dlatego powstały formacje :)
Gdyby nie formacja nie tańczyłabym już :)
Mam bardzo liczną rodzinę ,
jest nas dużo, ale jest śmieszne i wspieramy się nawzajem.
Jestem bardzo małą osóbką,
nie przeszkadza mi to w niczym w końcu
"Małe jest piękne"
tego się trzymam staram się być optymistką,
nie zawsze mi to wychodzi :(
cóż jesteśmy tylko ludźmi.
to o mnie chyba wszystko :)


No to teraz czas na Alice...
Witajcie! Tak naprawdę nie nazywam
się Alice, tylko Zosia. Dlaczego tak?
Zainspirowała mnie Alicja 
z Krainy Czarów. Ogólnie słucham
Rocka, Metalu i k-popu.
Taka dziwna mieszanka!
Z Małą poznałyśmy się w gimnazjum. 
Półtora roku byłyśmy 
w tej samej klasie, ale niestety
zmieniłam szkołę na tą do której
chodzą dzieci z mojej wsi. 
Mieszkam w Niezdrowicach,
jest to mała wieś pod Kędzierzynem.
Bardzo mi się tam podoba. :3
Ogólnie interesuję się japońską
modą uliczną i azjatycką popkulturą.
Mam jeszcze jednego bloga jeśli
Was to interesuje *klik*
Sądzę, że to wszystko ode mnie. c:
Are you Alice? 


Także nas poznaliście. Mam nadzieję,
że nie zanudziłyśmy was. :3
Do następnego razu!

                                                                         ~Marzycielki :)

Komentarze