Marzenia się spełniają...

Hej muszę się wam czymś pochwalić!!
A więc 17.03.2016 to dzień spełnienia mojego marzenia.
16.03 rozpoczęło się Young Stars On Tour,
trasa zaczynała się w Rzeszowie,
potem były kolejne miasta :
Katowice, Łódź, Gdańsk, Szczecin.
Ja pojawiłam się w Katowicach,
pojechałam tam z powodu moich idoli, czyli
Bars and Melody <3
Jestem bambino od Listopada :)
ale na ten temat to może kiedyś indziej :)
Zjawiłam się tam z kuzynką,
w Katowicach byłyśmy o 9 a pod klubem o 10,
gdy przyjechałyśmy było już dużo osób.
Po jakimś czasie zrobiłyśmy się głodne więc, 
szybko poszłyśmy do Silesii.
Potem wróciłyśmy pod klub i tam zaczęły się przepychanki,
było bardzo ciasno dziewczyny z prawej
strony się pchały na nas,
ochrona z klubu starała się nas uspokoić
jedna dziewczyna prawie zemdlała.
Mieli nas wpuścić o 14:30,
ale wpuścili o 14, ponieważ 
robiło się niebezpiecznie przed wejściem :(
Gdy weszłyśmy skierowałyśmy się w kierunku szatni,
potem szukałyśmy miejsca pod sceną,
długo nie mogłyśmy znaleźć idealnego miejsca,
chciałyśmy być na balkonie ale był cały zapełniony.
Jak rozpoczął się koncert byłyśmy na samym końcu :(
ale gdy przechodziła jakaś dziewczyna,
podczepiłyśmy się i znalazłyśmy się 
w 3,4 rzędzie :) byłyśmy mega szczęśliwe.
Najpierw odbywały się koncerty:
Agata Buczkowska, Radek Tarach, David Bulley, Remo, Sylwia Lipka, Sylwia  Przybysz,
Q&A z ambasorami YSOT 2016, Jeremi & Artur Sikorscy
i na koniec :) 
<3 Bars and Melody <3


Jest tyle do opowiedzenia więc postaram się krótko.
Gdy zapowiadali wejście BAM miałam łzy w oczach,
do dzisiaj nie mogę uwierzyć że tam byłam,
że ich widziałam na żywo.
Było fantastycznie,
najlepsze było to, że z nie których piosenek dokładnie
nie znałam tekstu, ale śpiewałam. :D
Naprawdę bardzo się ciesze że tam byłam,
poznałam dużo osób :*
była fantastyczna atmosfera :) 
niestety to co fajne szybko się kończy :(
Większość dziewczyn ma doła,
w sumie ja też.
Gdy wracałam emocje zrobiły swoje rozpłakałam się :( 
ze szczęścia :D
Mogłabym o tym długo pisać ale obawiam się, że zanudziłabym was XD
Morał z tego taki że warto mieć marzenia i wierzyć w ich spełnienia :)
                                                                                                                            ~Mała



Komentarze