Zero przywiązywań !!

Hej, w sumie to dawno mnie tu nie było.
Dostałam natchnienia :D 
W sumie to przez jednego chłopaka,
 powiem krótko.
Nie przywiązujcie się za bardzo 
do osób których nie jesteście pewne.
Może one będą wam mówić
jak to jesteście wspaniali, 
ale w którymś momencie 
to się skończy.
Wiem pewnie za jakiś czas 
wam napisze 
że poznałam kogoś wyjątkowego 
Tak zawsze ze mną jest
raz nie nawidzę ,
a później kocham.
Już zaczęłam do siebie dochodzić
po ostatnim przypadku.
Znalezione obrazy dla zapytania sad cute czarno biały
Miałam wywalone na chłopaków
nie obchodzili mnie.
Zajęłam się sobą.
Jednak znalazł się osobnik,
który mi znowu zawrócił w głowie,
myślałam że będzie oki,
ale myliłam się, 
jest źle.
Staram się nie przejmować 
ale tak jak bardzo się do kogoś przywiążesz 
tak bardzo będzie to boleć 
jak się rozstaniecie.
Na dzień dzisiejszy chce mu powiedzieć,
że go kocham i nie przejmować się, 
olać.
Znowu zająć się sobą.
To chyba tyle jak na dzień dzisiejszy.

                                                                                   ~ Mała <3

Komentarze