Urodzinowo :D

Hejka!! Dużo ostatnio się działo :o
Były urodziny Zosi :)
i moje :D
Niestety jeszcze nie udało mi się podarować
prezent Alice :(
Ale zbliżają się wakacje,
więc jest większa szansa,
że się spotkamy :D
Więc tak od czego tu zacząć :P
Jeśli chodzi  o moje urodziny,
to sądzę że były udane.
Spędziłam ten dzień z przyjaciółkami,
na pizzy,
było śmiesznie :D
Dostałam bardzo wzruszający prezent,
od jednej z nich.
Podarowała mi list,
który był najlepszą,
najbardziej wzruszającą rzeczą
w tym prezencie <3
W sumie to wszystkie prezenty były wspaniałe,
ale ten najbardziej :D
Urodziny urodzinami,
04.06 miałam turniej :D,

Jest sobota godzina 7:30,
budzę się zdaję sobie sprawę,
że jest to dzień turnieju na,
którym będę pierwszy raz sama,
bez mamy :(
Rano nie mogłam sobie poradzić
z fryzurą.
Upięłam włosy, zabrałam potrzebne rzeczy
i wsiadłam do autobusu,
ponieważ musiałam dojechać do przyjaciółki.
Gdy już siadłam z nią do auta
dalej się stresowałam :(,
lecz dziwnie brzuch mnie bolał,
olałam to!
Błagałam żeby to nie było to :(
ale okazało się że to jest to.
Dobra przebrałam się,
poszłyśmy z dziewczynami poćwiczyć,
przed wyjściem na parkiet.
Już przygotowane schodzimy na dół,
okazało się,
że turnie opóźni się o półtorej godziny :/
Byłyśmy strasznie złe,
ale szybko znalazłyśmy sposób na zabicie czasu,
więc udałyśmy się do biedronki na lody :D
Wróciłyśmy już ogarnięte,
stoimy na środku parkietu,
czekamy na muzykę i...
Zaczynamy akcje, było mega,
gdy tylko zaczęła się muzyka poczułam się fantastycznie <3
schodzimy z parkietu uradowane :)
Kolejne formacje zatańczyły,
aż nadeszła pora na kolejny układ,
który jeszcze nigdy nie wyszedł nam tak świetnie :D
Ogłoszenie wyników...
jest drugie miejsce,
nie do końca zadowolone :/
ale sama świadomość, że dałyśmy z siebie wszystko,
podnosiła nas na duchu <3
Emocje były wielkie za to kocham taniec <3
Wracam do domu,
pokazuje mamie nagrania,
mama zachwycona.
Wszystko świetnie, :D
zakończył się dzień.
Jeszcze pare dni trzymały mnie emocje,
aż do dzisiejszego dnia,
gdy jest za piętnaście dwunasta
i nie jestem specjalnie zmęczona :)
Na dzisiaj koniec :D
Dobranoc :*
                                                                                                     ~Mała :D



Komentarze